Hamza0647 sevgili anne öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün, mama ile ilgilidir olabilir. Ben bebeğimin ilk günlerinde kısa bir süre mama kullanmak zorunda kaldım ve Humana kullandım. Fazla kullanan görmüyorum ama mamaların en iyisidir diyebilirim. 4.ayına kadar kimyon falan kullanmayın sakın. Kimyon gaza iyi gelir üstelik bu kadar küçük bebeğe de verilmez.