Dilos01 öncelikle , tuvaletin gelince değil , tuvaletin geldiği zaman kelimesini kullanmak gerekiyormuş , o zaman anlık bir mesele olduğunu yer ediyormuş kafasında. Geldiğinde , gelince kelimeleri değil de geldiği zaman demek daha uygunmuş , bende araştırma aşamasındayım 16 aylıktayız biz, klozete yapıyor çişini bizimki ama geldiği Zaman söylemiyor biraz ifade edebilmesini bekliyorum açıkçası, bir de bana bezlemek daha kolay geliyor 😅 kendimi hazır hissedince başlayacağım, bebekler her zaman hazır çünkü . Uzun ve yorucu süreç ama doğru adımlarla 3 haftada net başarılı olunabiliyormuş . Hiç bir bebek farketmeksizin.Biz sadece tuvaletin geldiği zaman ve nereye yapması gerektiği arasındaki köprüyü kurmamız lazım . Zorlu bir süreç inşallah herkes kolaylıkla atlatır, bir de kilot giydirmeden sadece şort veya bol eşofmanla başlamak gerekiyormuş , klozeti sevdirmek için de sizde örnek olum, klozet apartı alın , figürlü olursa daha ilgi çeker , ben 1 yaşından beri alıştırmaya başladım , tavşan figürlü aldım , hadi gel kızım tavşana merhaba diyelim diyorum sonra bezini çıkaralım çiş yapalım hemde şarkı söyleyelim diyorum , onu klozete oturtuyorum şarkı söylüyoruz.biZim banyoda mumluk var , her çiş yaptığında mumu yakıyorum çiş yaptık püf de yapalım diyorum , yakıyorum üflüyor çok hoşuna gidiyor öyle bi oyun yaptık yani. Çiş yapınca abartı sevinmiyorum , şrrr diye ses çıkıyor hadi taklit edelim diyorum ediyor mesela, evet çişini tuvalete yaptın şimdi bana bir peçete kopar diyorum peçeteyi uzatıyorum hemen altını silmeye çalışıyor , eğdirip altını yıkıyorum sonra kuruluyorum indiriyorum klozetten sonra mumu üflüyoruz işte, ellerimizi yıkıyoruz ve bezlenmeye gidiyoruz😅 bu bezlenmeye gitme kısmını ben hazır olunca bitireceğim inşallah 😅