Bahar47 benim kızım da 2 ayını doldurmak üzere. Yavaş yavaş saatlerle emzirmeye başladım. 3 saatte bir emziriyorum. Akşam 11 de uzun uzun emzirip yatağına yatırıyorum, ışık kapalı oluyor üzerine karnına kadar ince bi örtü örtüyorum saat 4 e kadar uyanmıyor. Sonra uyanıyor tekrar yarım saat memede sonra uyuyup 7 de uyanıyor ve süreç üç saatte bir emmeye başlıyor. Emip uyuyor 2 saat sonra uyanıp yarım saat aktif oluyor gene emip gene uyuyor