Biz yazları sürekli karavanda olduğumuz için yolculuk halindeyiz bu yüzden bende yoyko bear dönenlerden aldım bebeğim döndürüyorum uyuyor uyandıgında camdan bakabiliyor kendime döndürüp mamasını yedirebiliyorum ve emniyet olarakda gayet iyi geldi bana kilit sistemleri falan sağlam yanı suana kadar arkamızda 1 tonluk karavanla her yere girip cıktık bebeğim oto koltuğunda hiç rahatsız olmadı