Benkimimki Bebeğim 7.5 aylık uyuturken salıyorum ayaklarımda yatarken tavana bakıp kafasını sürekli geri atıyo tersten bakıyo gibi oluyo yani. Neden olabilir bu nasıl vazgeçiricem bunu yapmasından artık ben rahatsız olmaya başladım.
ikra_keles Benkimimki benim kızım da 4 aylık emerken yapıyo genelde tutmasam yuvarlancak resmen 🤷🏻♀️farklı açıdan bakınca hoşuna gidiyo heralde😂
busra9191 valla benimkide 8.5 aylık durmadan mama sandalyesine kafasını geri atıp vuruyor bende bekleyeyim burda bende sinir oluyorum kalkmak istediği zamanlar tekrarlıyor
Benkimimki busra9191 Ya gerçekten aşırı sinir bozucu birşey normalde baya sakinimdir bebeğime karşı ama böyle yaptığı zaman aşırı sinir oluyorum
Eski9 busra9191 bizde de aynı sorun var şuan 1 yaşında kafasını mama sandalyesine vuruyor bilerek yapıyor bazen de oraya buraya bilerek vuruyor kafasını 🙄 yapma hayır dedikçe daha çok yapıyor gülüyor bide bence ustelenenek dikkatini başka yönlere çekmek lazım o an
busra9191 busra9191 ben daha önce açmıştım ama yapıyorlarmış genelde zamanla unutuyolarmış ama inşallah onlar unutana kadar biz çıldırmayız
Benkimimki Alyehus Ya belki de benimki de o yüzden yapıyo hiç uyutamıyorum bi süredir 5 dakika içinde tekrar uyanıyo
Alyehus Benkimimki biz ona yorduk 1 haftadır uykusunda bile yapıyor 37. Hafta atak haftası dişte çıkarıyoruz çok huysuz düzenimiz alt üst oldu inşallah geçicidir yakın zamandan umudu kestik yoksa
Benkimimki Eski9 Evet bende yapma diyorum anlamıyo daha gerçi ama gülüyo elimle düzeltiyorum ama hiç faydası olmadı
NmalkoC Aynı bizimde bir yaşına yeni girdi istemediği birşey olduğu zaman yapıyorlar işte herhareketine biraz sabır lazım
Benkimimki NmalkoC Yani çok sabırlıyım normalde tek buna bilmiyorum ama aşırı sinir oluyorum kendi içimde
Eftelya-29 Benim oglanda öyleydi 1 buçuk yaşında ancak geçmeye başladı kucağımdayken suratına.burnuma.zang valla burnumun kirilmadigina şükrediyorum
Eski9 Benkimimki ablası kendini yerdeyken direkt arkaya atıyordu 🤷 onun yaninda bu gene bişi değil yapiyorlar bazı dönemler böyle seyler