Pakise2629 benim oğlumdada çoklu gıda alerjisi var kendiliğinden düştü birşey yapmadım antibiyotik kullandık ondan çıkmış olabilir dedi devamlı sebepsiz yere ateşi çıkıp iniyor enfeksiyon yok ondan mı acaba diye düşündük sizin böyle bir sorununuz varmı ateş çıkıyormu değerleriniz kaç ultrasona gircez ay sonu bide ciğerine bakıcak