Alnalprdha dökelim by by diyelim deyip dökün eger yası geldı ise unutmaz tuvaletini benim kızım büyük tuvaletini hiç altına yapmadı wc egtımi döneminde. Sadece tişini kaçırdı. Büyük tepki vermeyin bu arada altına kaçırdı vakitlede falan onu ne güzel normal görmüş ve yapmıs korkmadan. Bazı çoçuklar çok korkuyor kaka dan