BenTugce başınız sağ olsun. Bizimde kanlı mukuslu olunca doktor süt alerjisi deyip baslatti tam 14 ay sürdü işte. Yok vanilin kullanıyorduk biz ek gidalarina dahi koyduk irmikli mama şeklinde yapınca. Ama içinde yağlı, yağsız süt tozu, süt , peynir altı tozu vs..sütle alakalı en ince ne varsa kullanmadık kesinlikle. Çubuk kraker de dahi var. Tamamen kestik. Ne anne ne bebek