Sebusebu 3 günde 400 gram mama gidiyor yetiştiremiyoruz artık 😪 paket olmuş 70 lira nasıl baş ediyorsunuz
Belizinmommm Sebusebu maalesef fiyatlar almış başını gidiyor bizim ki yemiyor hep döküyorum günde 200 cc ya yiyor ya yemiyor bıktım artk 6 aylık
Teemo07 Sebusebu 5 6 günde 800 bitiyor. 170 TL alıyorum 🤦🏻♀️ ek gıdayı layıkıyla yese gerek kalmayacak mamaya.
Sebusebu 48316ELIZAN bebelac goldun 400 gramı öyle. Az önce getir den 800 gramını sözde kampanyalı filan 130a aldım. Ama yok yani 1 hafta sürmüyor yetişmiyor
48316ELIZAN Sebusebu Dogru yetismiyor Allah yardimcimiz olsun mama fiyatlari cok ucuk gecen facede gordum bi sayfada kadin durumum yok cocuguma sadece mama istiyorum yazmisti icim parcalandi resmen.
elisamom2022 Sebusebu biz dede durumlar aynı 800 gram 6 gün gidiyir ek gıdaya başladık ek gıdayı da yemiyor asla sürekli oguruyor ne yapacağımı şaşırdım