Sebusebu Merve-5 ben 3 aydır kullanıyorum 1 numara bebeğim cok sevdi 4 mamadan sonra bunu beğendi diğerlerini içmiyordu
aabcdefaaa Merve-5 ben 7 aya kadar kullandım ne gaz yaptı ne de başka bişey bebeğim çok severek içti sonra bulması sıkıntı diye normal Bebelac aldık ama gold ayrı bir güzeldi ☺️
Asyatosumunannesiyim Merve-5 8 aydır aynı mamayı kullanıyoruz aptamil kabul sma gaz yaptı bebelac gold ne kusma ne gaz ne kabızlık yaptı memnunuz 👍🏻
mysonmylove Evet, 6 aylıktan beri kullanıyoruz bebişime, bir sıkıntı yaşamadık çok şükür, 1,5 yaşında şu an
Alyehus 3 aydın kullanıyorum geçen hafta hastalıksız doktorumuz sordu hangi marka kullanıyorsunuz diye söyledim çok iyi devam et dedi evolvia sma sevmemişti bunı içiyor
Engin_saliha Bizde kullanıyorduk hem kilo aldırmadı hemde ishal yaptı her ictiginde yapıyordu kakasını su gibi doktor tavsiyesi ile Bebelac gold ar veriyorum hem kusmuyor hemde kilo alımıda iyi severek içiyor
minikbabyy Merve-5 bizde yaklaşık 15 gündür kullanıyoruz gayet iyi gaz kabızlık yapmadı. Sma comfort kullanıyordum hiç bi yerde bulamıyorum mama bulana kadar canım çıkıyodu bu heryerde var ve çok uygun diğerine göre
minikbabyy Merve-5 ben ebebekten alıyorum canım evimize çok yakın yolumun üstü ama gördüm çoğu büyük marketlerde var migros gibi