2 aylık bebeğin 1 aydır emerken 2 dkkada gaz geliyor bidaha emmek istemiyor mamayı içiyordu artık onuda istemiyor çok yoruldum aç geziyormresmen zayıfladı😭😭neler yapabilirim allah aşkına bu arada gazından içemiyor ama tesmen emzirirken 7 kere kaldırıp indiriyorum gazı çıksın diye