ikizminikler Merhaba arkadaşlar 1.5 yaşındaki bebeğim saçını yoluyo bununla ilgili pedagoga gitmem gerek ama ankarada bi yer bilmiyorum önerisi olan olurmu? Bide bu davranışı yapan bebeğiniz var mı ne yapmalı
ikizminikler Annelercicektir peki seninkide kendini kelleştirdimi etrafım kes saçını unutsum diyo ama doktora sormadan yapmak istemedim bide ikizi var onun saçı uzun diye etkilenirmi bilemedim uykuya geçişte yoluyo bazrn de aklına geldikçe