Mommy035
Benim iki tarafta da vardi, ikisinden de oldum.
Yillarca korktugum icin madim, o aciyi agriyi cektim surekli.
O kadar rahatladim ki olunca, keske korkmayip seneler once olsaydim dedim.
Zaten bolgeyi uyusturuyor baya, canin acimiyor.
Birkac gun sigara icmen, pipet kullanman flan yasak, o emme , agzindan hava cekme hareketi kanamayi tetikliyomus cunku.
Ama gayet rahat gecmisti ikisi de bende