SeninAnnenBirMelektiYavrm şu an aynı pozisyondan yazıyorum delirmek üzereyim. Kızımı uyuttum zor bela, oyun oynamaya geçtik. Oyunu görsele göre yapamadı diye ağlamaya başladı kız uyandı 😒Önceden kardeşimi uyuturken içeride usul usul beni beklerdi. Şimdi ses yapıyor kapıya vuruyor. Yanıma gelip ayaklarıyla yatağa vuruyor. Hiçbir şekilde içeride durmuyor. Bunları da dalga geçercesine gülerek yapıyor. Git ne olur içeride bekle oyun oynayalım uyumayınca ağlıyor oynayamıyoruz diyorum yok. 4 yaşına girecek benimki de. Kızımın da uykusu kaçıyor tüm gün huysuz, cinnet sebebi oldu valla billa