Biprensannesig Merhaba oglum 2 bucuk aylık bi kaç günlükkrn ışık aldı iyileşti eve geldi fakat sarılıgı 10 8 7 gibi degerlerde her ay kontrolo gidiyoruz hala 8 7 den düşmedi dr aradı bugun ve karın içi uşttasonu bikaç işlem daha yaptıralıö dedi. Bi aylıkken degerlerşne vs baktı problm yoktu anne sütü sarılıgı dedı biz gecmesini beklerken ultrason istedi basına gelen varsa bilgilendirebilir mi ?
Pnarferah Biprensannesig 3 aya kadar geçer demişti 3. Aydan sonra hemen geçti belki sizinde öyle bir şeydir 3 ay süriyor çünkü
Fnen Biprensannesig benim iki buçuk aylıkken biraz rengi düZeldi beyazladı yani, şuan 3 aylık hafif göz içinde var sarılığı
Biprensannesig Pnarferah banada 3 4 ay dedi ama karın içindeki ultrason falan deyince dr beni telas sardı yaptıran bilgilendirecek olan varmı yarin gidecegiz
Biprensannesig Üstteki bir aylıkken alttaki 2 aylıkken degerleri sag ve sol kulak la atesolcere benzer bi cihazla ölçülfü çok yavas yavas dusuyor normalmi
Sedaalya Bizimde 3 ay sürdü. Kan tahilleri röntgen ultrason ne var ne yok istedi doktorum hepsini yaptırmıştık. Sarılık karaciğerlere zarar verebiliyormuş düşük bir ihtimal o yüzden ultrason falan istiyorlar
Haffuse Bizim 2.5 ay surdu, doktorum 2 ayliktan sonrakilo almaya baslayinca,artik olcmemize gerek yok, yavas yavas toparlayacak rengi acikacak demisti öyle de oldu… Kilo almaya basladi mi?…
Haffuse Biprensannesig cok sukur, o zaman normal artik… yavas yavas grcicrk insaAllah🤗 Allah acil sifalar versin😘
ipeekk12 Biprensannesig 2 buçuk 3 aya kadar sürdü canım kan tahlılı yaptı ışık aldık gectı ya zamanla gecıyor korkma
Duyguvural Biprensannesig canım benim 2 ay 20 günlük bebeğim var hala sarılık doktoru bana 3 aya kadar cok normal dedi korkma yüksek bir sarılık degil benim kızımda geçmeye başladı bile korkma birşey olmaz inş bol bol emzir lütfen o geçecek benim kızım düzeldi bile 7.3 çıktı en son gittiğimde 17 den indi bu Arada
Biprensannesig Duyguvural bakıldı herseyı tertemız Allah razı olsun rabbim saglıklı günler nasip etsin🤲❤️
Duyguvural Biprensannesig çok geçmiş olsun sen bol bol emzir minnoşu emzirmek cok işe yarıyor uyanmasa bile sen uyandır emsin seni korkma bende herseyi yaptılar ultrason göbekten baktılar kan aldılar idrar tiroit korkma bunlar doğal şeyler yeterki yüksek kalmasın 8 cok normal korkma sen iyş ol bebek iyi olacak inş 😘🌼
Biprensannesig Haffuse bugun gıttık kandan tekrar bi tahlil ve ultrason cekıldı şükür tertemiz degerleride biri 6 olmuş biri 5 gecıyor yavasyavas❤️🫠
miroos Biprensannesig benim de anne sutu sariligiiydi isik tedavisi almadik 13 lerdeydi 3 aylikken gecti