duyguronita62 bana cok erken geliyor tamam cocuk hazirdir ama belli olmaz birden dengesini kaybeder yana kayar boynuna kemiklerine pit diye birsey olabilir allah korusun. 6.aya kadar ek gidaya ve destekli oturtmaya baslatmadim ona ragmen 5.ayda emekledi direk desteksiz oturmaya basladi ek gidaya gectigimizde kati gida bwl olarak basladim 9,5 aylikken de yurudu hic desteklemesenjz dahi her bebegin sureci kendine hastir acele etmeye gerek yok kendileri hazir olunca zaten yapicak ben doktor bile dese denemezdim desteksiz oturtmayi ki benim de bebegim hazirdir cok hareketliydi doktora sorsam belki bana da onericekti ama hic gerek yok. Yine de siz bilirsiniz saglicakla buyusun