kkubra44 arkadaşlar yarın 1 aylık olacağız doğduğundan beri hep mama veriyorum sütüm hiç yok sağıyorum 2 yemek kaşığı kadar ancak çıkıyor.ilk bebeğim çok üzülüyorum anne sütü alamıyor diye artık ümidi kesip emzirlekten vazgeçeyim mi yoksa gelir mi zamanla 😔😔
Sehhy kkubra44 bence emzirmekten vazgecmeyin. Emzirdikçe süt gelir. Youtubeda arttırmak için yollar var power pumping gibi onlara bakın bir
balkizimmmm kkubra44 zamanla gelir gelebilir, ben de değil ama yengem de öyle olmuştu, beslenmenize dikkat edip, bol su içmeyi deneseniz belki fark eder ? Kolaylıklar diliyorum 🍀
Sebusebu kkubra44 canım sen sütün bolmuş gibi emzir. Bu arada normal mamasını da ver. Günde en az 3 lt su iç rezene kimyon çayları tüketebilirsin zamanla artacaktır. Buarada üzülme sadece mamayla beslense de gayet sağlıklı oluyorlar
Samsai kkubra44 bir kaşık bile olsa anne sütünüzü içsin. Hem zaten sizin sağdığınızla onun içtiği bir değil o sizden sevgide emiyor emerken öyle düşünün
Burcin1706 Sebusebu evet haklısınız benimde hastanede gelmedi sütüm mama verdik ilk bir buçuk ay çok geldi sütüm mamayı günde 2 kez veriyordum şimdi 4 aylığız sütümde azalma var mamayı çoğalttık çok şükür kilosu vs gelişimi çok iyi o yüzden hiç sıkmayın canınızı bol bol su için bestlak damla alabilirsiniz bende etkili olmuştu
Deletedmom3544 kkubra44 canım kendini harap edip hirpalama benim sütüm üç aylıkken kesildi stresten.zaten yeni doğduğun da yoğun bakımda yattı o ara biberona alışıp memeyi unuttu üç kez yattı çünkü .hep sagdim çok az emdi beni baktım olmuyo stres bebeğime yansıyor dedim .Allah’a emanet verdim sagdim verdim mama verdim süt De kesilince mamaya kesin dönüş yaptım .taş gibi elhamdülillah hiç yıpratma kendine ziyan edersin
LilyaBn kkubra44 doğduğundan beri mama veriyorsanız sütünüz gğnde 2kere sağmakla çoğalmmAz . Önce 2 memeyi 15er dakika emzirin arkasından mama verin. Memeye ne kadar talep o kadar süt demek. Bol su bol sağım ve düzenli beslenmeyle sütünüz çoğalır. Her 2 satte bir sağın ve emzirin bakınnasıl çoğalacak. İnşallah umudu kesmeden başarırsınıZ🙏
kkubra44 hepiniz sağolun arkadaşlar Allah razı olsun tavsiyelerinizin hepsini dikkate alacağım🤗doğduğunda 5 gün yoğun bakımda yattı ona çok üzüldüm .sütüm çekildi sanıyordum .süt artırıcı çay kimyonlu çay ve rezene içmeye başlamıştım inşallah en kısa zamanda etkiisini gösterir🤗