Sedasmsk Busrabsr bizimde antibiyotigi bitir oyle bakalim demisti antibiyotikten olduğu için normal karşılıyorlar
Kaganalis Hatta 1 2 ay boyunca kullanin cunku antibiyotik bagirsaklarindan anca ozaman etkisi gidiyor
aysegullll ozlemleyla merhabalar bizde aynı sorunu.yasiyoruz da bize de doktor raxerin verdi onu nasıl kullanıyorsunuz siz dil altı hapiymis.sanirim ama eczacı yoğurta kat ver demiş ne kadar yoğurda katicam
ozlemleyla aysegullll merhaba, bana az suda aç içir dedi doktorumuz öyle yaptım. Tadı güzel zaten vanilyalı bebek reddetmiyor.