Annezey Bebeğinize maşallah ama!!! Az önce 1 yaşında 7 kilo bebeği olan anne üzüntüsünü dile getirmişti. Bunu neden yapıyorsunuz acaba? Sizde iyi olduğunu biliyorsunuz bebeğinizin kilo ve boyunun.
Myrose Ya bende anlam veremiyorum doktorunuz söylemiyormu iyimi kötümü diye de buradan soruyorsunuz? Sidik yarıştırır gibi kilo yarıştırıyorsunuz. Biz iyi diyince ne geçiyor elinize?
Nurellllaaa Myrose aslında şuraya 12 kilo yazıcaksın eminler zayıf karşılık gelecegine hoşlarına gidiyor