PurpleTail Bizimki bu aralar bacaklarını içe çekip yüz üstü secde pozisyonunda uyuyor☺️Kafasını da beşiğinin bi köşesine iyice sokuyor. Nasıl rahat ediyor anlamıyorum. Sizinki uyurken hangi şekillere giriyor?
Balkizlarim PurpleTail Toto havada uyuyor yada yan sirt üstü pek uyumaz yada eller kafanın altında 😂🌸
Dondurmalikahve PurpleTail Anne karnında ki pozisyonda o değil mi zaten 9 ay öyleler o pozisyona oldukça alışkınlar aslında
Balkizlarim PurpleTail sırt üstü yazcama yüzüstü yazmışım düzelttim orayi 😂🤭 Bence ağrı olsa öyle değişik değişik yatmazlar diye düşünüyorum 🌸❣️
PurpleTail Dondurmalikahve Yani son bir aydır bu pozisyonda yatıyoruz önceden sırtüstü ya da yan yatıyordu şu an 9 aylık oldukça hareketli geceler geciyor.