Merhabalar..oğlum 12 haziranda tam 30 aylıktı kakası geldiğinde çişi geldiğinde yapıyorum anne diye söylüyordu kitaplar aldım sürece hazırlamaya çalıştım bugün bezi cikardik ama asla ne klozet kapagina ne lazimliga hicbir sekilde oturmayi kabul etmiyor sabahtan beri sadece altina yapiyor bezi olmadigini bildigi halde ben gidelim dediigmde de istemiyor suan ne yapmam gerekiyor sizce sureci ertelemeli miyim..lutfen yardim edin israrci olmakta istemiyorum pes etmekte istemiyorum dogrusu nedir bunun