İlk çocuğum daha 3 aylıkken safra kesesi ağrılarım başladı . Kusma , sarılık derken acillere gidip gidip döndük . Sonra taş safra kanalına kaçmış . Ercp diye bir işlemle alınması lazımmış onu da her yerde bulamıyorsun . Onu oldum kapalı bir işlem. 2 hafta sonrada saframı aldılar . Okadar rahatladım ki 4 yıl oldu . Her şeyi yiyip içiyorum rahatça .