Gmze1998 Dün kızım kakasını yapmadı bugün altını açtım halıya yapmış alayım derken 2.5 yaşında bubarada kan gördüm kenarlarinda ve Baya sert ve katıydı kakası doktora girmeyin mi internet bakıyorum Allah’ım korusun kolon kanseri birşey yaziyor
Nisan4523 Gmze1998 kakası sertse kabızlık vardır muhtemelen. Zorlayarak çıkardığı için de makat çatlağı olabilir. Doktora gidin mutlaka. İlerlemeden gidin çünkü kremlerle filan geçiyor. Önlemini erkenden alın.
snil Gmze1998 Kabız olduysa zorlamadan kaynaklı makat bölgesi yara olmuştur muhtemelen. Kayısılı şeyler yedirin zeytinyağı verin düzelir yüksek ihtimalle
Pediatrihemsiresianne Gmze1998 kabızlıktan olmuştur annesi yaparken zorladıysa demek ki. Hoşaf kefir içirebilirsiniz bolca su önemli bir şey olduğunu sanmıyorum hametan varsa sürebilirsiniz tekrarlarsa doktora gitmelisiniz.
Gmze1998 Nisan4523 dış yuzyindeydi ve hafif bir kanama gibiydi ben ilkbas karpuz yedi o sandım ama bezle baktım kandı
Nisan4523 Gmze1998 Makatına bakınca siz göremeyebilirsiniz. Her zaman dışarıdan görünmüyor. Makat çatlağı içerden cam çiziği gibi acıtır kanar çocuk kakasını yaparken. O yüzden erken müdahale edin bence. Kremlerle çok çabuk geçebilen bi şey çünkü. Çocuğun canı yanmasın her kaka yaptığında boş yere
Deletedmom_54 Gulsahek 2 buçuk yaşında kabız bebek diyo sen alerji diyosun. Gmze1998 Kabızından kaynaklı sıvı şeyler yedir bu aralar geçer korkma canım aşırı kanama değilse
Nisan4523 Gmze1998 Bu arada bugüne kadar ilk defa mı karpuz yedi? Karpuz alerjik bir meyvedir. Eğer ilk kez yediyse alerjik bir durumu da olmuş olabilir. Ama daha önce yediyse ve böyle bir durumla karşılaşmadıysanız o zaman kabızlıktan dolayı makat çatlağıdır çok büyük ihtimalle.
Gulsahek Deletedmom_54 kabızlıkta olabilir alerjide olabilir. Kakada kanın en büyük belirtisi alerjidir. Geç tipli bir alerji türü olabilir. Kendi beneğimden biliyorum. Riske atmamak için burada düşüncelerimizi paylaşıyoruz sayın çok bilmiş.
Merve_bolat Gmze1998 muhtemelen kabızdı ve kendini zorladı zorlayınca azıcık yırtılma olmuş ondan kanamıştır
Gmze1998 Gulsahek dün portakal suyu çok içti ondan olabilirmi ki eşim büyüdü artık birşey olmaz diye 3 kutu icirmis
Nisan4523 Gmze1998 Bakarlar ama bi çocuk doktorunun bakması en doğrusu. Pratisyen hekimler çok küçük çocuklarda doğru teşhiş koyamayabilirler. İşin uzmanının görmesi her zaman daha doğrudur. Doktorlarımız için çok zor bir durum olduğunu düşünsem de artık randevusuz hasta bakıyorlar mecbur. Direkt hastaneye gidip bi çocuk doktoruna giriş yapabilirsiniz.
Merve616161 Gmze1998 öncelikle hiç korkmayın . Benim kızım 5 aylık aynısını yaşadım.ilk seçenek büyük ihtimalle makatta çatlak olmuştur ondan kanamistir .kremlerle gecicektir .ikinci seçenek ise besin alerjisidir ki onunda korkulacak biseyi yok Dr tahlillerle tanı koyup önlemini alırsınız . Korkmayın ve Dr . Gidin içiniz rahat etsin 🙏
Gmze1998 Nisan4523 eşim almış yarına goturecem direk inşallah dediğiniz gibi çıkar bana dua edin olur mu
Nisan4523 Gmze1998 İnşallah. Çatlaksa zaten bi süre daha sıvı besinlerle beslenir ve krem kullanır. Geçer gider inşallah
Benibenibihterini Gmze1998 Kabizsa ondan olabilir zorlamistir ya da catlak olabilir. Alerji oldugunda da kakada kan gorulebilir. Bir doktora gostermenizde fayda var. Hemen en kötüyü düşünüp kendinizi üzmeyin 🌸
Gmze1998 Benibenibihterini 2.5 yaşında ve doğduğundan beri ilkkez kabız oldu ve bu kadar sert yaptı çatlak hemen düzeliyor mu kremle