Arkadaşlar merhaba. Başından beri meme ve mama olarak ilerliyorum fakat Bebeğim 3 aylık ve 3 ay olana kadar her ay başlarında memeyi almak istemiyor, ağlıyor memeye gelince 🤦🏻♀️ Resmen Katılarak ağlıyor.
Bundan önce ilk parmağımı veriyordum emmiyordu o ara alıyordu memeyi. Artık o da fayda etmiyor 😓 Benim gibi olup atlatan var mı aranızda 😓