3 ay önce sezeryan doğum yaptım doktora ne zaman spor yapabilirim dediğimde 3 ay dolunca başlayabilirsin dedi acaba hafif egzersizleri mi kastetti çünkü ben squat mekik vs zorlayıcı sporları kastettim ayrıntı vermeyi unuttum tabi hala sırt üstü kalkarken dikişimde hafif ağrı oluyor spor yapanlarınız varsa siz ne zaman başladınız sorun oldu mu spor yaparken?