Meraba kızlar…. 6 ay 17 günlük oğlum gece her yarım satte bir uyanıp emmek istiyor uyandığında çığlık çığlığa ağlıyor. Ek gida ve anne sütü alıyor, acaba aç mı bu kadar uyanıyor çevremdekiler mama vermemi söylüyor sizce napmaliyim yaşayanlar yardimcj olabilir mi?