Gzd_erclk 2 ay 1 günlüğüz ve kızım çok salya akıtıyor diliyle damağını kaşımaya çalışıyor sanki ve durmadan kolunu elini emmeye çalışıyor önceden böyle yapmazdı. Bu aylarda bunu yaşayan var mı? Bana çok erken geliyor ama yaşayanlar da varmış
Queen_Mommm Gzd_erclk Valla benim oğlanda 2 aylıkken salya ve ksıntısı basladı 4 ay oldu hala aynı ne diş var nede patlama 😂😂
2prematureannesi Gzd_erclk benimde 4.5 aylık olduk 2 aylıkken başlayan durumlar bizdede hala var ama damaklarda her hangi bir durum yok büyük oğlumda 8 9 aylıkken diş çıkarmıştı bende dua ediyorum inşallah erken çıkarmaz diye
Deletedmom_54 Gzd_erclk diş kıkırdakları gelişiyor kaşımasana destek ol canım kabarma falan var mı ? 3 ay 10 günlük kızım kabarma var salyası çok fazla eczaneden jel aldım eczacı erken değil mi dedi dişlerini görünce çok şaşırdı köpek dişleri yeşil mercimek kadar şiş 20 gündür böyleyiz heyecanla bekliyorum
Duriskonunannesiii Gzd_erclk o aylarda başlamıştı ilk 7 aylıkken alt iki dişi pirtladi her bebekte farklıdır tabi anneme göre ben 4 aylıkken diş cikarmisim mesela
ossleemmmm Benim cocugumunda o aylarda salya akmaya basladi. Hersey agizagitmeye basladi. Her salyada her huzursuzlugunda bu sefer diş dedik 😅 aylarca bekledim ne gelen varrr ne giden 😂 9 aylik olduk daha yeni diş kendini gösterdi 🙈