oglumuz01 ben de aynı hissetmeye başlamıştım ilk aydan beri sütümü sagarim ama 3,5 aydan sonra süt sağınca çok az geliyordu. Bebek sorun çıkarmıyor emiyor doyuyor ama önceki gibi değildi. Sanırım ilk 3aydan sonra biraz azalma oluyor veya bebek çok fazla emmeye başlıyor. Ben yine de süt arttırıcı her şeyi yaptım ama hala aynı bence sen de endişelenme