Bebeğim 10 aylık, bir aya yakın katı gıdaları ağzında biriktiriyor yutmuyor. Önceleri yutuyordu sonradan huy edindi oyun oynuyor gibi sanki. Yine de vermeye çalışıyorum ama çok az yiyor genelde ağzında biriktirip yavaş yavaş çıkarıyor onları. Ne yapabilirim ne zaman alışır acaba 🥲