Turna-9 ben sezeyan oldum 10 gün sonra bidaha ameliyat geçirmek zorunda kaldım. Bu önden kancalı korse kullanamadım ama ebebekte ki bel korsesi gibi olan doğum sonrası korsesi var onla çok rahat ettim ama çok kullanmadım şimdi tekrar takıcam ara da ağrılarım oluyo