Nedenneden Günde 1 2 yapan bebeğim ilk defa bu saatte 4. Yapışı kıvam hep sıvı olduğu için anne sütünden dolayı ayırt edemiyorum kaç kere yapması ishal belirtisidir bebeğim 4 aylık
Sedacyln Nedenneden canım rengi yeşilse ve koku varsa götür doktora yarın ama şuan için vwkle bence. Bana öyle demişti hemşire benim kızımda 4 aylık. Koku,sümüksü kıvam ve yeşil olursa rengi götür demişti hemşire. Takip et ona göre götürürsün geçmiş olsun
Pediatrihemsiresianne Nedenneden sadece anne sütü alıyorsa kakası cıvıktır zaten ama eğer çok kokuyorsa normal zamana göre ishal olmuştur onun dışında günde 7-8 normal kabul edilir Ama gözle görülen bir kilo kaybı varsa derisi buruşuyorsa ten rengi soluyorsa muhakkak doktor görmeli. Çok geçmiş olsun
Queen_Mommm Nedenneden Günde 10 kere kak yaparsa ve sıvıysa ishal olarak geçiyor 10 altı normal demişti doktorum
Nedenneden Merve Fazladan kasıt şuan ishal olarak algılamam gerekir mi doğduğundan beri ilk defa 4 ü gördü veya hastaneye gitmek mi gerekir başka birşeyi yok bilemedim hiç napmam lazım
Merve Nedenneden siz kendiniz probiyotikli gıda tüketin. Kefir için yoğurt yiyin. Sütten geçer o da düzelir. Ama sıklık artarsa o zaman gidersiniz
Patatesimm Ya benim bebegimde günde beş kere sıvı kaka yapar oldu uykusunda bile kaka yapıyor uyuyamıyo bu yüzden anlamadim bende neden
Nedenneden Sedacyln tamam o zaman herzamankinden farkı yok birde az az yapıyor belki tam yapamamıştır diye düşündüm inş ishal falan değildir 🙏🙃
Sedacyln Nedenneden yok yok bencede değildir benimkide öyle yapıyor parça parça bazende dolduruyo sürekli😂 normal canım telaşlanma hiç
Haffuse Nedenneden dolu doluysa ishal, ve ishal durumunda da bol bol emzirmek🤗 kaybettigi suyu geri alabilmek icin… Sukur, durmasina sevindim🥰 benim kizim da dun 4 kez kakaladi, kuzenim dojtor o bunlari soyledi🤗