Asya4309 Arkadaşlar bebeğim 27 günlük dünden beri gözünün birinde çapak var 😩pamukla sildim süt damlattım çayla sildim ama geçmedi bugün de var ama dünkü kadar değil . İnternette yapılan tedaviler için hem iyi hem kötü yorumlar yapılmış kararsız kaldım 🤔bebeğime baktıkça içim acıyo 😓😓😓😓
Duygu03 Asya4309 canım 40 mız çıkana kadar bizimde öyle capakliydi sulaniyordu bende korkuyordum üzülüyordum pamuğa sutumden damlatıp siliyordum kendiliğinden geçti gitti inşallah sizinde çabuk geçer
Fneva Aynı sorun bizdede var doktor göz yaşı kanallarının tıkalı olduğunu söyled damla verdi onu kullanıyoruz ve günde bir kez de çay pansumanı yapmamı söyledi
Hazel18 Buğün aynı sorun için göz doktoruna gittik netira damlayı 2 damla şeklinde iki göze 6saatte bi damlatılması gerekiyormuş bide göz kanallarının olduğu yere masaj verdi doktor
sevcan masaj yapın mutlaka çayl silin kulak pamuğyla silin hep temız kalsın çapakları temızleyın bızede oldu gozunu açamıodu bunları yaptm ıkı gunde geçti cok şükür..