Osi oğlum 1 ay erken doğduğu için sütüm ilk gün gelmedi doktor mamaya başlattı sonra geldi ama doğduğu hafta sarılık oldu doktor aç kalmayacak gerekirse mama ver ded verdim sonra ben sezeryandan sonra yaklaşık 10!gün sonra tekrar ameliyat oldum genel anestezi verdiler o yüzden 1 gün ayrı kaldım mamayla beslendi 3 buçuk aylıkken meme reddi yaşadık şuan 5 aylık sadece uykusundan uyanıp 10-15 dakika emiyo sonra mama eee nabayım çocuk aç mı kalsın
Evet tabiki anne sütü çok değerli ama çocukğumun sağlığından gelişiminden de önemli değil kimse kusura bakmasın