Babyarask Kızlar sabahtan beri sezeryan yerimde şişlik ağrı var ama şöyle sanırım gece falan oğluma bakmak için hızlı kalkıyorum yataktan 25 gün oldu ama bugün Bi şiş gibi hissettim buz falan mı koysam
Asyameva29 Babyarask yok cnm koymaabi harekette oluyor korse kullanyrmsn yada sariyormsn o iyi geliyr
esraeerdogann Babyarask şişlik olabilir canım zamanla düzeliyor ama ani hareketlerden kaçın dikiş sonuçta ama buz falan koyma bence sen bilirsin ama kendini iyi hissetmiyorsan da doktora görün ☺️
ayse42tas Babyarask bendede olmuşdu dikişim şişmişdi ve şişen yerde daha fazla acı vardı ödem filan toplayabiliyormuş orası ve bnde o şişen yerde 3 4 cm filandı sadece orada daha fazla acı hissediyordum ama zamanla geçdi dikişlerime bakmışdı doktor gayet iyi demişdi belki seninde öyledir
G4mze ayse42tas benimde aynı sizinki gibi dikişlerin üst kısmı şişmişti ve 3-4 cmlik bir kısım iç çamaşırımın denk gelip iz yaptığı bir yer vardı dikişlerim değil orası ağrıyor. Geçti mi sizinki birşey kullandınız mı