yakupra bizde var. Üstünde WATER yazıyor😅 yani markası artık bahsettikleriniZden mi bilemiyorum. Biz aşırı memnunuz. 6 ay da bi değişim yapılıyor dediler içindekiler ama biz ölçtürüyoruz değeri iyi oluyor hep senede bi değişiyor. 4 senedir kullanıyoruz. Elim ayağım diyebilirim. Mamayı mesela hep ordan yapıyorum. Ketıl kaldırdım kullanmıyorum. Çünkğ yemek suyu çay vs hep ordan yapıyorum. Dolaba su koyup sogutma derdi de yok ama elektrıkler kesilirse içecek su da gidiyor😅 o yğzden hazırda bulundurmak lazım her daim😊 bizimkinde sıcak su da cocuk kilidi yok mesela. Ona dikkat etmemiştik alırken cunku cocuumuz yoktu aklımıza gelmemişti. Siz ona dikkat edebilirsiniz. Annemlerde var mesela onlarda sıcak su da cocuk kilidi var. Benim ki tezgah üstü. Annemdeki ayaklı uzun yerde duran model.