O kadar yorgunum ki artık ağlamaktan halim kalmadı .kızım 5 aylık ama emmiyo acikip agliyo kucağıma alıyorum kendini geri atiyo daha kötü ağlamaya basliyo .bı emer gibi oluyo Gine yok .mama veriyorum icmiyo .inek sütu alerjisi var diyet mama kullanıyorum tadını mi begenmiyo bilmiyorum .habire ayakta gezerek emziriyorum çok yoruldum buna nasıl bı çözüm bulabilirim. Böyle yaptığı için sütumde azaldı ne yapicam bilmiyorum .içtiği en fazla 40 cc. Aman aman açlık belirtiside vermiyo bazen kaç saattir aç ne emdi ne mama yedi zorla 30cc mama verdim uyudu Gine .böyle olan varmı lütfen bı akıl verin