Nimetdogann Kızlar 1 yaş ve 2,5 yaş çocuklarım var sizce kolluk mu simit mi daha kullanışlı olur önerilerinizi bekliyorum kullanıp memnun kaldıklarınızın resimlerini atarsanız çok memnun olurum
Noname21 Nimetdogann kizima hem koll7k hem simit alirim diye düşünüyorum. Ama kollugu daha cok kullaniriz
Tortilla_ Nimetdogann A101 e gelmişti. Online siteye bakın belki bulursunuz. Ben aldım çok güzeller. Hem simit hem kolluk hem can yelegi 😂😂 bide gözlük 😂 Uygun fiyatlıydı
balannesiii Nimetdogann myminibaby baslangıc kollugu almıstım ben cok güvenli patlamıyor ben alırken 250 tldi suan tabi ucmus ama bebeği bile tek basına bırakabiliyorsunuz havuzda denizde kafasını 17 cm yukarıda tutuyor 4 yasına kadarda kullanılıyor ben cok memnunum ama bütçesi fazla tabi..
Nimetdogann Noname21 kaç yaşında 2,5 yaşında oğluma ben de kolluk ve simit düşünüyorum da kıza bilemedim
Tatlican Nimetdogann biz ustu golgelikli almistik iyi oluyor bence zaten biri tutuyor yanliz duramiyor kucukken
Noname21 Nimetdogann 2 bucuk yasinda Yani biz tatil icin ev kiralamayi düşünüyoruz havuzlu falan. Denizde kolluk takar evde havuzda falan simit takar keyif yapar diye düşündüm. Kendime de alacağım kolluk ahah 😄
Nimetdogann balannesiii şuan biz de iki bebe olunca o bütçeyi aşıyor ya yoksa tabi ki en çok o öneriliyor
Denizzz88 Nimetdogann benimki şuan 13 aylık ben üstü gölgelikli simitlerden aldım biraz araştırdım memnun kalmışlar genelde bakalım henüz kullanmadık
Nimetdogann Denizzz88 benim ki de 13 aylık olucak da kararsız kaldım ama oturmalı olanlar güzel olacak sanırım
ecee034 Nimetdogann 4 aylık oğlumla bayram tatiline gidicez denize sokmak için sırf temiz deniz olsun diye 10 saat yol gidip Antalya’ya gidicem 😂 hem kolluk hem oturmalı simitlerden ve bot aldık 😂hangisini kullanırsa artık
Noname21 Nimetdogann bende gittim seneler önce. Eşime diyorum boyumun yettiği yere kadar giderim. Esim de diyorki sen boyunun yettiği kadar gidersin de dalga alor götürür 😄