Hanımlar merhaba. Sütümü artırsın diye 3 gündür dut kurusu kaynatıp yiyorum. Maşallah baya da etki etti. Fakat bebeğimin çiş yapması baya azaldı bu süreçte. Sütün tadına baktım çok şekerli. sabah da kakasını yaptı fakat biraz mukus vardı. 23 temmuzda da rota aşısı yaptırdım. Sizce bunlar mı etki etti çişine kakasına?