Trendyol dan sipariş verdik cuma günü geldi. Kızım 5 yaşında geldiğinden beri evde sürüyor sadece az önce çıt diye ses geldi alttan kırılmış kullanılmıyor. Bu kadar dandik olur mu malzeme ya 200 lira para verdik kızım harçlıklarını biriktip almıştı nasıl ağladı. Asistan dan yazdım sizce ne olur ?