Kubra31 Arkadaslar bebegim 7aylik kafasinin üstünde surune surune emekliyor. Ve yine poposunu kaldirip köprü hareketi yapyo dakikalarca bu sekilde kaliyo. Engel olamiyorum butun gun bebegimi duzeltmekle ugrasyorum. Bingildagina zarar vercek diyede cok korkuyorum. Bebegi bu sekilde olan varmı
Gozz Kubra31 😂😂😂Bebeklerin yarısı öyle emeklemeye başlar ,benim oğlum dahil. Zamanla öğreneceğiz her şeyi.Merak etme
Eldarwenn Kubra31 benm bebeğimde öyleydi snradan düzeldi ama bıngıldağı hiç aklıma gelmedi 🤣 özgür bırakın bişi olmaz. Benm doktorum bnlar hurafe bıngıldağa bastırmakla bişi olmaz iğne sokulması lazm demişti ☺️
Gozz Kubra31 Tabi ki önce köprü hareketi yaparlar kafalarının üzerinde giderler,sonra sürünürler ,daha sonra geri geri emeklemeye başlarlar ve en son düzgünce emeklerler. Bazı bebeklerde sırası farklı olabilir ama genelde böyledir.
Kubra31 Gozz yaa etrafimdaki herkes saskinlikla.izliyo bebeğimi hic boyle bebek gormedik diyolar insan ister istemez korkuyo. Cok tskr ederim☺
Gozz Kubra31 😂Normal olanı yapıyor evladınız ☺️ ne demek ☺️1-1,5 aya artık Evi dolaşmaya başlar 😂o zaman yandınız 😂😂