Papatya2636 2 aylık bebeğim var 1 aydır emerken biberon olsun memem olsun 1-2 dkka duruyor başlıyor sancısı doğru dürüst ememiyor 😭ağlıyor nasıl besleyeceğimi şaşırdım ne yapıyorsunuz benim gibi olan varmı
Egeanul Papatya2636 ya bineron fazla akıyordur ya da göğsün tazyiklidir ya da az geliyordur. Kolik bebekse rahatltacak sesler açın masaj yapın sık sık emzirmeyin