Afra_23 Kzlar 8 aylık oğlum var ve yavaş yavaş yürümesine destek vermek istiyorum ve oğlum bir yerlere dayanarak ayakta durmayı çok seviyor sizce Yürüteçmi ilk adım arabası mı almalıyım
Deletedmom_61 Afra_23 vallaha ilk adım arabasından düşer korkusuyla yürüteç aldım kim ne derse desin daha gelmedi ama
Afra_23 Deletedmom_61 Bnm etrafındakiler de yürüceç al diyorlar ama Bn ilk adım arabası tarafındayım da Bnce de düşer korkusu var birde kaynanam da yanım da ilk adım arabasını süremezden oğlum kaynanamın diline düşmekte var😒
Deletedmom_61 Afra_23 o daha kötüymüş 🥴 evet ya bende ondan korkuyorum bı anda çok hızlı gidiyor gördüm şahit oldum yani