MGYE Merhaba. Oğlum 29 aylık ve günde neredeyse 5 kere falan kaka yapıyor. Mesela bugün saat 10 buçukta uyandı. Az önce 3. Kakali bez aldım. Biraz da ishal olmuş gibi. Normal mi bilmiyorum yaşayan var mi? Hastaneye götüreceğim gününü bekliyorum.
saclarinayildizdusmus MGYE birgunde 5 kere fazla.geldi bana ishal.olmus bnce sicaktanmi. acaba Bi baktığın istesnz.
MGYE saclarinayildizdusmus merhaba ishal değil bugün mesela 10 da uyandı az önce 6.kakali bez değiştirdim. Doktoru normal dedi ama anlamadım bende ya. Bezden kesmek istiyorum bu kadar çok yapınca korkuyorum alışamaz diye