Eymeninannesii35 Kızlar benim oğlum 17 aylık ocakta 2 yaşına giricek inşallah. Amma velakin şöyle bir durum var bebeğim emmeyi çok seviyor ve emerek uyuyor sütten kestikten sonra nasıl uyutmam gerek tecrübeli anneler bi yardımcı oluuun sürekli bunu düşünüyorum 🫣
Esra-ozsusam4 Eymeninannesii35 bnde 19 aylıkken kestim emerek uyurdu gecede cok sık kalkardı. İlk gece karyolasına girdk bşr sekılde oyaladım tam 1 saat 42 dakika sürdü. Son 42 dk full agladı :( ama dayandım sarıldım anlattım ayagımda biraz salladım fln derken sonra yoruldu daldı uykuya. Diğee günlerde böyle yaptım oyalayarak uyku saatinde uyutmaya calıstım gündüz ıykusuda dahil. Uyanınca da hemen meme vermedim 1 saat snra fln verdim ki uyku ile meme bagını ayırsın diye bir hafta sonra da gündüzü kestim. 3-4 gün geceleri baya ağladı ama snra alıştı uyanmadı. Cok sukur simdi 26 aylık olduk cok güzel uyur. İlk bir hafta kendim o sekılde uyuttum. Sonra ana kucagımz var oraya koyup azck sallagyıp uyutp yatagına alıyorum. Sizin biraz sabredip dayanmanız lazım. Oglum aglarken içim gitti o agladı ben agladım ama dayandım:(eşiniz fln destek olursa en azından uyandıgında o gidp uyutmaya fln calısrsa daha kolay unutur
Ahsenimveben Eymeninannesii35 yaşına yakın sutten kestim kesince once kucagimda pis pis ettim 19 aydayız simdi de yanına yatıp pış psi ile uyutuyorum
Eymeninannesii35 Esra-ozsusam4 eşim hiç yapamaz geceleri uykuya asla kıyamaz 🤦🏻♀️ Ama dediğiniz gibi biraz sabredip alıştırmaya çalışıcam ben kışa doğru bıraktırayım diyorum ocakta 2 yaşına giricek 1 ay öncesinden başlıyım diyorum iyi bir zaman mı sizce ayırmam için😒 çok üzülüyorum ayırıcam diye ama şu sıcaklarda bile çok zor geliyor emzirmek hele geceleri allahım her saat başı uyanıyor
Esra-ozsusam4 Eymeninannesii35 bnde eşimi cagırmadım pek kendim hallettim. Kendi iyiliğim için cunku olan bize oluyor. Simdi Ki aklım olsa yaşına girdiği gibi gece beslenmesini keserdim. Dünya varmıs dedim kesince resmen uyuyor
Esra-ozsusam4 Eymeninannesii35 pışpışlayıp geri yatıyorum bazen su veriyom yat hadi diyorum yatıyor :) ama bnm ki simdi 26 aylık büyük bieaz daha