Kızlar 37hafta 3 günlük gebeyim aşiri heyecan var üstümde 🤭🤭2. Doğumum olacak oğlumu da tam 37 haftalıkken dogurmustum.gecen hafta hastaneye gittim doktorum bebeğin kafasi kanalda ama daha rahmi açmamış dedi .o zaman 36 haftaliktim gülerek acele etme 38 i gör dedi dua edin lütfen nedense bu sefer garip hisler var içimde heralde önceden yaşadığım için