Bebegim 3 ay 21 günlük ve sürekli kilosu ile gündem de sadece anne sütü alıyor. Sanırım 8 buçuk kiloya yaklaştık kolları katkatmis özellikle kayinvalidem şiş bu çocuk diyor tiroitlerine baktırdın mi diyor buna bir düzen kur her istediğinde emzirme diyor. 2 aylikkende gizli gizli mama yedirdigimi düşünüyorlardi. Her ay doktora götürüyorum ve doktor sıkıntı yok diyor. Daha sonrasi için bir sorun olur mu ek gıdaya başlayınca kiloları gitmez mi ben aslında dert etmiyor ama her gun duymaktan çok sıkıldım .