Lina10 33 günlük bebeğim var sürekli ağlıyor ya uyuyor ya ağlıyor hep kucak istiyor kendini sıkıyor kafayı yiyecem hep böyle mi sürecek hiç bir iş yapamıyorum yapışık ikiz gibiyiz ya göğsümde emiyor ya kucağımda bıraktığım an ağlıyor 😓😓😓 ne olur yardım edin kafayı yiyecem ne kendimle ne eşimle ilgilenemiyorum
HaticeY Lina10 bizimki de 26 günlük 2 gündür başları o dertler bazen gazı olduğundan bazen de huzursuzluğundan ağlıyor eşimle dört dönüyoruz evde yemeği zor yapıyorum ama geçecek diyorlar 3 aya kadar sabredecez. Doya doya sevemedik bi bebeğimizi stresten düşünceden
Lina10 EsmaGnc Evet var damla kullanıyorum bana mısın demiyor artık anlayamıyorum bile gaz sancısı mı yoksa başka bir yerimi ağrıyor oturup onunla ağlıyorum sabah 5 kadar uyumuyor öyle ki artık gece olsun istemiyorum hep kucağımda belim ağrıyor uykusuzluk, yorgunluk yemek bile yiyemiyorum unutuyorum çoğu defa aynı şekilde su da ne zormuş anne olmak 😭😭😭
EsmaGnc Lina10 YouTube da ayşe önerim gaz masajl var.Size önerim hergün düzenli olarak rezene çayı için kimyonu eksik etmeyin yemeklerinizden 30 cc kadar rezene çayını bebeğinize içirebilirsiniz bebeklerde kullanabiliyor.Rahatlayınca uyuyacaktır inşallah 🤲🏻
Lina10 EsmaGnc Evet yapıyorum masaj. Günde kaç defa içeyim peki rezene He gece içiyorum bebeğime de iki çay kaşığı veriyorum ama faydası olmuyor. 30 cc çok fazla değil mi zararı falan var mı ??
Lina10 [bilinmeyen] Benim tek derdim yavrumu anlayabilmek kucağımda bile bazen susmuyor yetemediğimi düşünüyorum ona o derece ağrısı olmasın da başka hiç bir şey istemiyorum ama bu kadar ağlaması canımı yakıyor Dr götürüyorum hiç bir şeyi yok sadece gaz sancısı diyor ne kullandıysam fayda etmedi damla olarak 😭😭
Lina10 [bilinmeyen] Eğer normal bir durum ise zaten katlanırım yeter ki kızım iyi olsun 🙏🏻🙏🏻 o ağlayınca içim parçalanıyor😓
NaimeYilmaz Çok normal anne ne kadar sakin olursa o kadar rahat gecer saatlerce aglardı oğlum sabahlara kadar komsular yapabılcek bısey varmı dıye kapımı calardı herkes benden daha streslıydı 😅 3 aylık oldu bitmedi ama şimdi sadece ihtiyacları için ağlıyor siz de öyle olacaksınız 🙏
Brglbray Normal normal bizimki de öyle çok şükür ki gece uyumayı seviyor ama gündüzleri seninle aynı şekildeyiz o yüzden sling alacam takacam koyacam kucağıma hem işimi yapacam hem benle dursun hareket etmemi istiyor evin içinde kucağımda dolan dolan bi hal oldum ben de canı sıkılıyor ağlıyor gülüyor bağrıyor uyuyor 😒 ama şuan ilk zamanlara göre daha düzenli olmaya başladı bir şeyler o düzene girmeye başladıkça bende mutlu oluyorum geçecek çünkü bugünler. Bir de kolik olabilir mi bebeğiniz?
Arzuuuu Aynı şey hepimizde var canım kendini sakinleştir önce ve zamanla geçecek 2 aylık olduk biz ve yavaş yavaş düzelmeye başladı tabi ben bide biogaia gaz damlasına başladım faydasını da çok görüyorum tavsiye de ederim ve ben o sancılı döneminde 15 gün kızımla yalnızdım kimse de yoktu ama çok şükür ki atlattık o günleri de sabret geçecek yanı