Bestemm Kızıma 3 gün önce Demir ilacı başladık kakası siyaha döndü renk olarak birde kabız oldu bu durumu yaşayan varmı tecrübeli anneler bilgisi olan varmı?
Yusufagahinannesi Bestemm demir ilacı kakayı siyaha boyar gayet normal ve malesef kabızda yapıyor ben probiyotik kullanıyorum ekstra
Bestemm Yusufagahinannesi çok teşekkür ederim probiyotik olarak kızım 4 aylık kullanabilir miyim acaba hangisi kullanıyorsunuz
Yusufagahinannesi Bestemm ben biogaia aldım önce sonra büyüdükçe yetersiz geldi şuan 13 aylık dulcosoft şurup kullanıyorum
Bestemm Yusufagahinannesi doktorumuzla görüştüm başka bir Demir ilacı önerdi bu aydan sonra diğer Demir ilacına geçecem bakalım kabızlık geçti şuan beklemedeyiz çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏❤️