Oglumm_ 3-4. Aya kadar böyle olabilir sonradan azalır. Benim arkadaşım bebeği bildiğin tombik yani, kayınvalidesi tarafı hep zayıf diyorlar demişti bana. Dedim onlar kafayı yemiş kiloyla😂 benim kızım 5 ayliklik emekledi, ben kilosuda takiyordum, meğer az kilolu bebek daha iyi hareket ediyor olmali. İyi tarafından bakmak lazım😄 o arkadaşım bebeği yaşını doldurack emeklemiyordu kendini kaldıramiyr olmaali. tabi genetik etkenlerde var. Önceden takiyordum kilosuna şimdi takmıyorum.