İyi günler hanımlar 🌺 kızım 1 yaşını geçti ee mağlum yemek yerken sürekli üstü kirleniyor
Ebebekten leke çıkarıcı aldım ama hiç bı işe yaramadı çocuğumun doğru düzgün kıyafeti kalmadı, 60 derece de bile yıkadım beyazlari hayla yemek lekeri ,meyve lekeleri duruyor
Siz ne kullanıyorsunuz Allah aşkına 🤦